Get your own Digital Clock

Alahai cuti lah cuti

weww~
aikk? haih agak lame jugak laa da ta bukak blog nie kan
sampai da bersawang sawang sane sini apekehal =.=
anyway, yelah lepas exam tuu balik2 je ade je program lah hape
ade je orang ajak function sane sini,
almaklumlah abang nie terkenal orangnye haha *yg nie tipu
tuu yg kurang ade mase nak mninjau ini blog yg ta brape nak centre ni. tett!
tapi tulah bukan saje bizi, tapi broadband ini sebenarnye tersangatlah lembap,
umpame sipot babi yg da kene TB lajunye. mane ta mnyirap haty yg suci nie. ahaha

cuti lah cuti~
 aku rindu kot dak kolej ! miss u all so much ! T.T
aku dok umah sangat lah sepi tanpe gurauan mereka yg dah terselalu diusik kat sane,
especially my siblings ngan dak2 TP1.. wuuuu~ T.T

alahai ~
tapi tulah kan. nasib laa ade fb, so tade laa rindu yg tersangat hangat membara kat dalam hati ni
ade le jugak pnemannye.. walaupun jarang nampak online.
 aku dudok rumah nie pun ase macam mnyemak je kat mate parents aku
tu yang aku keluar rumah lepak kedai atau TBS smpai pagi
yelah ade wifi free laa katekan kan
so ape lagi, org da kasi mari la kite lenjan sampai lebam ! yeah !
dari nak harapkan broadband aku nie,
yg selaju kure2 yg takdapat inhaler
memank ape pon ta boleyh T.T haha
ahh, aku dudok rumah nie pun aku wat ape je,
makan tidow lepak merempit merayap online intai market
tu jela keje aku sehari hari. takde yg lain dah.. alahai~
yelah kan, sementara tunggu result nak kua nie,
baik enjoy dulu !
bak kate nora danish, hidup cuma sekali ^_^
kang da masuk PST kang, nak tidur pun entahkan cukup kan
(tapi tu pun kalo dapat la yea >.<)
 korang doa2kan la dapat lepas nanti.. amin :)


nie laa keje aku, takde lain.. makan tidow online :DD